Va va voom!

Va va voom vilken kväll det blev igår. En kväll utan dippar på "kulskalan". Allt var bara på topparnas topp hela tiden. Det är inte ofta det. Brukar alltid ha bra kvällar, men det går ju upp och ner under festandet, som annars på dagen.
Dock inte igår=)

Först var det alltså midsommarfirande hos Johanna K. Det blev klassisk dans runt midsommarstång, kubb,nypotatis och sill, fast sillen åt jag ej,hehe. Den kan andra entusiaster få;)
När det blev för kallt för utekväll i trädgården flyttade vi in alla 25 personer i Johannas etta och satte oss mitt på golvet på en filt. Lyssnade på musik och chillade. Men jag var partysugen och eftresom Kristinehamnarns skulle på Tusenfryd skulle de sova lite när gästerna tagit sista tunnelbanan hem.

Jag tog inte tunnelbanan hem, utan jag och 4 andra tjejer åkte ner till Club Latter på Aker Brygge som hade säsongsavslutning ikväll. Det var hur många bra djs som helst och var enda låt var grym. Gick och snackade lite med en av dem för gillade att han hade sån energi när han giggade. Det var såå himla bra. Jag bara densade och dansade till ljusen tändes vid kvart över tre och vi drog hem.

Shiiit vilken lyckad kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0