Ut ut ut

Idag skulle jag egentligen va med Emmeline och Anna på stan och lyssna på musik och kolla second-hand affärer. Men jag orkar inte. Är helt slut tyvär. Och vill ju ha krafter till ikväll. Är så partysugen så det vill jag inte missa. Tyvär har jag varit tvungen att välja vilken fest jag ska gå på. Både Emmeline och Carina ska ha kalas. Hade helst velat gå på båda egentligen. Men Carina kan jag träffa oftare än Emmeline så jag prioriterar hennes fest och hoppas på att vi kan se ute allihop=)

Istället för att inta stan har jag varit ute och legat på gräset i en park. Testade att sola med 25 faktor i 30 minuter och hoppas att jag inte kommer få utslag. Misstänker nämligen att jag har blivit känslig mot solen som kronan på moset. Eftersom utslagen inte går bort på de ställen som utsätts för solljus. Men, men. Det får gå. 
Det är inte alls samma som min allergi reaktion, sålänge den håller sig i chack är jag nöjd=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0