Tusenfryd - tjohoo!!


Till Norkarna - Tusenfryd är toppen!!
Till Svenskarna - Liseberg är bättre;)



Nä men allvarligt talat så gillade jag Tusenfryd, men det är inte det samma som Liseberg. På Liseberg har de alltid musik när man står i kö, vi hade dock knappt någon kö så idag gjorde det inget, men annars hade det varit very, very bad;).

Och Liseberg är gjort mer för folk i alla åldrar. På Tusenfryd var det mest barnfamiljer, men jag hade grymt kul med mina underbara kollegor=)





Den absolut häftigaste attraktionen;)






Skoja bara, detta var den värsta. Lovade mig själv att aldrig åka någon av denna typen sedan jag var på Liseberg.




Nära döden upplevelse - big time!!!





Aaaah, jag vågar inte!! Men Anita är en cooling=)





Det är inte jags om äter sockervadd, det är sockervaddet som slukar mig;)
Och Malin är snygg som vanligt.




Den allra bästa av allt - Speed Monster










Sigrid och Anita har det toppen i parlen med "Dino" på Saxofon.





Slutkörd och det känns som hjärnan torktumlats i 90 grader. Men kuuuul var det=)






Kommentarer
Postat av: BS

Ser ut som ni haft det kul :) Blir kanske Liseberg nästa gång?

2010-06-29 @ 16:58:19
URL: http://salbom.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Japp, det hade vi helt klart=) 100%kul=)



2010-06-29 @ 20:21:09
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0