Traintravell


Vilken överraskning jag fick när det visade sig att Johanna K också var på mitt tåg till Oslo. Tiden gick superfort. Vi satt och kollade magasin, snackade om vad som händer i veckan pluss vad vi gjort i helgen. Och sen gav vi varandra massage. Mmmm. Gott!

Hann med ett snabbt besök i kiosken också som jag måste berätta om. Jag hade 30 kronor och köpet gick på 40 kronor. Då sa jag till kioskvärden att jag tar bort en sak så blir det bra. Men då sa hon att nej, vi tar 30 kronor och sen fick jag en godis på köpet också. Haha. Vilken tur man kan ha. Så jag fick 25% rabatt bara sådär pluss ännu en sak. Måste vara min charm som gjorde det;)

Nu sitter jag hemma i huset och har kollat lite fotboll, ligger bra till för mitt lag Tyskland. Sen har jag lekt lite med Maja också, hunden som bor här. Hon är så go. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0