The Choice


Kom just hem, och är i valet och kvalet. Imorgon ska jag på Tusenfryd, en nöjespark i Oslo. Vi ska dit med jobbet och ser verkligen fram emot detta så vill vara pigg och full med energi då. 
Är lite trött nu, men är vääldigt festsugen. Har hört talas om värsta brakfesten på Majorstuen som äger rum ikväll. Funderar på att gå på festen, men ta sista "vanliga" bussen hem, vid halv ett. 
Annars har jag ett annat val, att vara med på en meditation med några vänner. Det hade varit toppen en vardag, men som sagt, det är lördag och festmasken biter mig hårt i rumpan nu,hehe.

Eller, ska jag bara hänga hemma lite, ta det chill eftersom jag ändå kommer ha massa kul imorgon?
What to do?

Får "äta lite på saken". För hungrig är jag. Är jag pigg efter det är det säkert fest som lockar om jag känner mig själv rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0