Stolt över att jag inte fattar

Är så himla stolt över att jag inte fattade en sak idag. Var hos Hege och vi skulle göra kaffe, dte vet jag numera hur man gör, ungefär. Då kom vi på att hon hade grädde i kylen, fats såndär sprutgrädde som kan vara i solen i typ 30grader utan att bli dålig. Jag har aldrig använt detta och fattade inte hur man skulle göra. Jag kollade in makapären och såg ett litet hål i toppen. Men det borde ju finnas något man ska trycka på så grädden kommer ut också?

Då sa Hege:
- Men Katarina, du har inte öppnat locket än.

Höll på att skratta ihjäl mig.


Det jag är stolt över är att jag alltså inte äter sånhär grädde ofta. Jag menar, hur ska jag då kunna veta hur man gör?Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0