Skatan - That`s me

Har tänkt lite på när jag shoppar, vad det är jag köper. Det är nästan alltid saker som är väldigt fina, glittrar och glimmar. Kan titulera mig "Skatan" i dessa sammanhang. För när det kommer till att inhandla praktiska saker hittar jag inget jag gillar. Jag ser alltid de där snygga klackarna med strass på som glimrar i hörnet av butiken. Inte sneakersen som mina fötter hade gillat bättre. Skatan i mig väljer hellre det glammiga varianterna.

Idag har jag varit och shoppat lite, och gissa vad jag kom hem med?











Så här blir det alltid efter mina shoppingrundor, när jag väl har dem.
Tur jag får ha vilka kläder jag vill på jobbet så jag kan visa upp dem,haha.
Fast klänningen, den ska jag nog spara till Sex and The City premiären=)



Har världens snyggaste skor att matcha med också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0