Sarah i säven i löven

Det enda jag har hört av Mauro Scoccos låt Sarah fram till två veckor sedan i bilen påväg till bussen med pappa har varit refrängen. Ingen bra låt har jag tyckt. Dessutom har jag hört fel, trodde han säger "Jag väntar i hörnet i säven i löven". Men han säger ju "Jag väntar i hörnet vid 7eleven". Hahha.
I alla fall, när jag hörde den låten visste jag inte vilken det var och tyckte den var jättebra.Helt plötsligt började han sjunga "ååå sarah". Då visste jag såklart vad det var för en låt. 
Konstigt att jag aldrig hört hela. Men nu sitter jag här och nynnar på den. Like it very much! Den är sådär härligt 90tals syntig som jag älskar=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0