Redan fredag!!

Shit, det är redan fredag. Denna vecka har gått fort. Ååå va kul vi hade innan och under filmen. Gick på Fridays på Aker Brygge för en drink, sen blev det alltså bio. Va så härligt att gå ut lite mitt i veckan. 5 snygga tjejer var vi som intog stället. Först gick vi på Åpen Bar, men de har börjat med någon ny stenhård regel att de ej serverar sprit om man är under 23. Löjligt. Gränsen för sprit i Norge är ju 20 år. Men de gör väl så för att man inte ska vilja komma dit om man är under 23. Bad for them. Jag var ju den enda som hade åldern inne så då tog vi bara ett annat ställe.
Annars gillar jag ju Åpen Bar, men nu vet jag inte vad de håller på med alltså...

Nu ska jag sova gott och vara pigg och fräsch för en rolig fredag på jobbet. Tror vi kommer ha massa kul folk där imorgon=) Kanske jag träffar dej också?=)

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0