På dejt med Hege

Kom just hem från min "dejt" med Hege. Hade såå kul. Vi bara umgicks och chillade. Pluss att det blev massor av skratt.
Käkade en gång för alla på Peppes pizza, är nästan obligatoriskt att ha gjort det efter snart 3 år i Norge. Det är praktiskt taget deras nationalmat denna pizza,haha.




På Peppes, jag var glad över att ha hittat mitt drömmhus.



Sen har vi promenixat lite i slottsparken och hängt med prins Charles pluss Jens Stoltenberg.
Njaaa, nu ljuger jag igen... Vi har inte pratat med honom. Men prinsen åkte förbi i en bil följd av massa poliser och säkerhetsfolk. Jens, Norges statsminister fick vi dock studera på lite närmare håll...
Det var ett riktigt pådrag. Polis stog och spärrade alla gator som Challes bil i skulle åka på. Shiiit ass`


Först undrade vi vad en ensam polismotorcukel gjorde utan polis på ryggen...








"Stoltis" med kompanjon




Bilen med kungligheterna







Allt som allt har jag haft en perfekt dag. Från början till slut=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0