Onde in a lifetime moment

Jag hade nyss ett väldigt bra "once in a lifetime moment", typ. Jag hittade en superbra låt på spotify och sen ville jag kolla in videon på youtube. Gillar att testa att ha igång båda låtar, alltså samma låtar, fast samtidigt. Det kan bli väldigt effektfullt om det klaffar rätt. Och det klaffade helt på hundradelssekunden när jag gjorde det. Satte först igång låten på spotify, lät den gå till refrängens slut och då satte jag igång samma låt på youtube så de flöt in i varandra. Helmaffigt blev det! 
Låter som när man mixar in två olika låtar i varandra innan man tar bort den ena för att släppa in den nya på "fulltid".

En liten stund senare...Nu fick jag till ännu en cool mix,haha=) fast i typ accapella.


Här har ni låten jag pratar om=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0