Oj oj oj

Nu har det hänt mkt. Massa kul in fact.

På tisdag har jag häng en liten stund med Hege. Hon kom över till mig och vi tog en promenad. pluss invaderade Jakobs, en delikatessbutik på Ekeberg med levand hummrar bland annat. Carl Jan grankvist hade gillat den får jag säga. De kollade nog lite konstigt på oss där vi kom i våra tärningskläder. För det är en sån butik där de har dresscoden "obligatoriskt pälsjacka" på vintern.Typ;)
Det är helt enkelt creme de la creme som handlar där.
Jga köpte tamarind och dadlar och Hege inhandlade jordgubbar som vi åt på väg tillbaka.


Igår åkte jag som sagt till Mellerud eftre jobbet. Innan dess hann jag umgås lite snabbt med Carina. Vi köpte crappyfood på McDonalds och käkade den i skuggan av den stora skrämen de satt upp i ära till fotbolls-VM. Det är ett stort spektakel som är lika stort som nästan en fotbollsplan eller så.
Tom jag hade gillat att se fotboll då;)

Mern vi kom inte in för vi hade vattenflaskor, så vi satte oss utanför och lyssnade på muysik från gay-Pride som äger rum i Oslo nu.
Japp, sen åkte jag hem ohc lyssnade på ny housemusik som jag fått hem. Nice!

hann även emd en kort krogrunda efter att jag kkom fram till Uddevalla. Systrarna och jag intog stan, men det var väldigt dött så blev bara två drinkar och obligatorisk "fyllemat". haha. Gott.


Ha det fint nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0