Mosad frukt funkar längre?



En sak jag tänkt på är att jag är väldigt känslig för frukters konsistens. Melonen får ej vara för mosig, bananen ej för kletig o.s.v Det resulterar i att jag blivit väldigt bra på att se och lukta när en frukt är på topp, så att säga. Fast det var inte det jag skulle berätta om. Jo, en ska jag tänkt på är att när jag har frukter i en smoothie, då spelar det inte så stor roll. De ska ändå mosas, men annars skulle jag aldrig tänka mig att äta en mosig melon. Medan den i smoothie smakar lika bra som den som är fast i köttet.

Sitter just nu och har gjort en god körsbärssmoothie, mums! Det var då jag kom att tänka på detta flum;)

Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0