Make your own...

Make your own hamburger. Det var vad jag och Johanna K lagade till på kvällskvisten. Hon hade tänkt att det skulle bli köttfärssås av köttet, men så kom jag och bara fuckade upp hennes planer,hehe.

I min hamburgare använde jag: peppar, vitlök, chilli och tomatpurrè. Det är garranterat gott.


Börja med att fixa köttet





Välj vad du vill ha för kryddning




Rulla och platta till






Släng på grillen



Posea framför kameran








Kunde inte låta bli att lägga upp denna,haha.




Duka på verandan




Volia, detta är resultatet





Mums!




Kommentarer
Postat av: Emmeline

Mysigt ni ser ut att ha de! Saknar ER väldigt mycket!

2010-06-30 @ 12:16:20
Postat av: Katarina

Saknar dej också massor vet du!!!

2010-06-30 @ 16:33:24
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0