Kravlöshet is the key to love!

Vänskap och kärlek är det allra vackraste- sålänge den är kravlös. Innehåller en relation krav kan den inte kallas för en kärleksfull relation. Då är det bäst att lämna den.

De som jag räknar som mina vänner förväntar jag mig inget av, men de gör saker för mig ändå, av kärlek. Det är det som är kärlek. När folk ställer upp för en utan att man behöver säga till. De som älskar en för den man är, för den man själv anser sig att man är.

Skulle det komma ett krav i någon av mina relationer, då är det bye bye. Jag slösar inte min tid på de som tycker om mig bara när jag är på ett visst sätt. Varför ska jag det när det finns de som verkligen uppskattar mig för den jag är?
Jag tror välden blir mkt bättre om man inte klämmer in sig själv i roller utan väljer vänner som passar med den man är. 

Tycker du det låter hårt? Tänk på detta först.
Den personen som bara gillar mig "om" jag gör si och så, den mår också bättre av att inte vara med mig, utan istället ha någon som den passar bättre med. Så jag gör bara alla en tjänst. Börja göra det du också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0