I`ve had enough!!

När man är trött har man inte alls lika mkt hjärnkapacitet som annars. Så är det för mig i alla fall. Istället för att vara effektiv med det jag gjorde blev allt bara värre och värre. Tappade mitt favorit rouge i backen så det gick sönder och det fin bara att få tag i i England=( När jag tog ut hårsprayen ur badrumsskåpet blev det en dominoeffet så allt där inne ligger i en enda röra, och i huset är det allmänt kaos. Men det får vara så. I`ve had enough!

Sen var jag väl inte den mest effektiva personen sista timman på jobbet heller. Kilade iväg 5 minuter innnan jag slutat också för att jag inte orkade med ett enda glatt hej till. Skönt var det att sova får jag lova! Hela 25 minuter blev det=)

Ha en toppenkväll nu!=) Det ska jag ha med mina underbara kollegor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0