Inre lugn



Nu känner jag det igen, ett inre lugn. Jag "hittade" det i förrgår natt när jag inte kunde sova. 
Det är ett superhärligt tillstånd av total tillfredställelse och harmoni jag pratar om. Det liksom strålar ut från magen och sprider sig genom hela kroppen. Det är helt underbart.
Det spelar ingen roll vart jag är fysiskt, psykiskt hade jag varit på samma ställe oavsett vad som hade försökt störa mig nu.

Det låter säkert superflummigt. Men jag önskar alla får uppleva den här känslan, ofta. Förut har jag kunnat vara lugn men det är absolut inte på samma sätt som detta tillstånd jag befinner mig i nu.
Kan nog likna det lite vid känslan det säkert är att ligga i magen på sin mamma innan man föds. En skyddad, trygg värld där inget ont får fäste. Skillnaden blir att istället för att växa utåt sätt växer jag och blir starkare på insidan.

God natt alla gorgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0