Hot tub time machine

Denna film ska vi se ikväll. Jag tyckte den verkade bra när Cusack är med. När jag såg trailern blev jag dock lite mer skeptisk, men tror nog ändå den är värd att se en gång. När man är två som ska enas om en film, brukar det inte bli så att man endar upp med en film som båda bara vill se lite grann? Bara för att det den andra vill se vill man absolut inte se, och den jag vill se kan den andra aldrig i livet tänka sig?;) Så då tar man något som ingen riktigt vill se, men ändå kan tänka sig. Som en kompromiss. 

Som idag, jag vill se Sex and the City, Björn vill se actionfilm. Då enades vi om denna. (Fast jag ville egentligen inte se Sex o City än, har tänkt o gå med mitt tjejgäng=) 
Annars är jag mer en drama tjej, gillar att det är lite djup i filmen. Skräck och action går fett bort. Även sliskiga komedier från USA. Denna är förhoppningsvis ok. 

Hur som helst. Fightclub, Into the wild och Vicky Christina Barcelona kvalificerar bland annat in på min lista över bra filmer. Vilka filmer gillar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0