Första gången

Idag var första gången på ett väääldigt långt tag som jag inte hade några planer efter jobbet. Jag känner mig väldigt uppbokad och har alltid planerat flera dagar i förväg vem jag ska träffa och så vidare. Det är inget jag väljer, jag är egentligen en spontan person. Men jag har lyxproblemet att ha massor av underbara vänner som jag vill se så ofta som möjligt.
Så då blir det lätt att man bokar upp dagarna så man vet att vi hinner ses. 

Men idag kunde jag vara väldigt spontan. En halvtimma innan jag slutade kom "Ica-killen" förbi mitt jobb och jag undrade vad han skulle hitta på nu när han hade slutat.
Inget speciellt, bara spela en fotbollsmatch på kvällen,fick jag till svar. 

Så då tog jag tag i min spontanitet och föreslog att vi skulle hänga lite efter jobbet. Så blev det också. Kul när andra också är spontana! Egentligen känner jag inte honom ett dugg. Fast eftersom jag köper mat på hans jobb var och varannan dag pratar man lite innimellan och får en uppfattning av personen i fråga. 
Har känt att jag aldrig hunnit säga det jag vill innan jag måste gå för att ens hinna äta maten. Det är mitt tecken på "trevlig person, träffa denna". Att man har mer att säga än man hinner.

Det har inte slagit fel än kan jag säga=)

Vi tog oss upp på fästningen och käkade jordgubbar och bara chillade. Hur nice som helst!
Shit vad jag varit på fästningen den sista tiden föresten..Men det är ju så fint där=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0