Ett år sen Metro Station

Idag är det ett år sen jag träffade killarna i Metro Station. Finns gruppen kvar fortfarande? Hur som helst var de himla trevliga. Träffade på dem på en gata efter deras gig och de tyckte jag var supercool i mina blommiga regnstövlar och röda regnjacka,haha..De hade en spelning i Oslo på Rådhusplkatsen för något som heter VG-listan. En lista över de hits som ligger på topp i en tidning kallad VG. Det är lite liknande Aftonbladet i Sverige. 
Då är alla artister för den veckan med i en show och framför några av sina låtar. Det hela sänds i norsk tv.

Idag är det åter tusenvis av folk på Rådhusplatsen och kollar på denna lista. Jag vill också, men jag orkar inte för ska upp sju imorgon och är redan dödstrött. Så jag får se fram emot Midsommarfirandet imorgon istället,tjoho!




Detta är alltså Metro Station. Killen till vänster, Miley Syrus bror, gav mig sin scarf han hade runt huvudet och signerade den till min syster i födelsedagspresent. Tror hon har den i en skrubb eller något nu,haha. Men lite kul i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0