Emmelin-Darling

Vilken underbar dag jag har haft. Har bara glidit omkring och sålt skor till massa härliga folk med mina underbara kollegor. Vi är världens bästa team på bryggan, haha.
Fast det bästa idag var att träffa Emmeline igen. Känns inte alls som om hon varit borta i 2 mån när vi väl sågs. Men det har varit två långa månader utan henne. Ni fattar.
Är så glad över att träffa henne igen. 

Jag anslöt till henne, Johanna och Sara i Sofienbergsparken efter jobbet. Sen drog vi vidare och myste hemma hos Johanna. Det blev värsta slumberpartyt. Såå mysigt. Bara hänga och berätta om allt man varit med om. Blev några spökhistorier också,hehe. Vågar jag sova nu?
Ja, för det är fest i huset, advokatfest. Låter som om de har ganska kul.
Hade jag varit partysugen hade jag gått dit=)

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0