Det Viktigaste

Det viktigaste i livet tycker jag är att leva ett härligt liv och vara lycklig. 
Lägg så lite tid som möjligt på att grubbla över morgondagen. Då kan du istället njuta av nuet=)
Det är de personer som inte är medvetna i nuet och nuyter av det som sedan undrar vart deras liv tog vägen. De har levt i sina tankar om framtiden eller dåtiden. Jag vill inte ha det så .

Idag har det varit svårt för mig att leva som jag lär, men när jag satt på bussen hem tänkte jag att jag kommer ändå inte kunna sova just nu, som jag egentligen vill, och jag måste verkligen göra vissa saker innan jag lägger mig. Men jag ska banne mej njuta av de sakerna istället för att stressa och tänka att "ååå nej, nu får jag inte sova", eller "ååå nej, nu kommer jag vara såå trött imorgon". Jag tar det då istället. Och har det gott nu=) 

Nu ska jag diska och sen ska jag sova gott och njuta av min sömn. Ha det gott nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0