Dagens boktips - som om jag alltid har det varje dag;)



Måste bara skryta lite för en bok jag läst i lördagsnatt då jag ej kunde sova. Spontanköpte den när jag var i Mellerud och handlade gräddfil. Elsas Mode heter den och handlar om en bloggtjej som tar sig fram mellan hindren hon stöter på. Det jag gillar och som är skillnaden mot andra chicklitts jag ändå läst, fast ej gillar, är att Sofi Fahrman har flikat in massor av små mikrohandlingar som får betydelse lite här och var. Jag tycker boken är genialsiskt skriven och kunde inte lägga den ifrån mig förrän jag läst klart.

Nu uppmanar jag dej:
- Läs den!






Detta är alltså den briljanta boken, pluss min mp3-spelare,haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0