Creating the Saturday`s-outfit

Det är alltid lika svårt att komma på vad jag ska ha på mig när jag jobbar på lördagar. Det är fullt med folk i butiken så man behöver kläder och skor som är bekväma. Samtidigt är det lördag, det är helg och fest, så jag vill se bra ut. Vi representerar ändå butiken. Sen gillar jag att klä upp mig.
Idag glömde jag allt vad smycken och pynt heter och det kändes inte som mej. Fast jag har ju självförtroendet att bära upp en jutesäck så det går bra ändå. Men jag gillar hellre att ha på mig det jag komponerat inför imorgon.

Har gjort ett nytt linne som man kan mixa och trixa med beroende på vad man ska hitta på. Basen är vit, men på ena axeln har jag draperat en dovt lila "tygbit" samt satt lite strass och fjädrar på samma axel. (Grejen är att både "tygdraperingen" och "fjäderstrass" är avtagbara om man vill. Så man kan ha bara "tygdraperi" eller bara fjäderstrass.) Sen lade jag till ett enkelt halsband i ljust trä samt en svart kjol med guldnitar på.
Ni får se det hela imorgon=) Tycker det blev riktigt bra!

Ha det gott nu!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0