Carina, Josse, Emmeline

Åååå vad jag saknar Carina, Josse och Emmeline nu. Har inte träffat Carina sen förra helgen, tur ändå att hon bor i Oslo i sommar. men vi har väldigt olika schema så vi är inte där samtidigt så ofta. Emmeline träffade jag ju lite förra helgen, men det räcker inte på långa vägar. Ska förbi Karlstad imorgon, men då är det Björn-time som gäller. Vi ses så sällan och imorgon bara ett dygn så då vill jag verkligen vara med honom.
Tur Emmi ska va lite i Karlstad så jag kan hälsa på henne snart också=)


Josse saknaden ska vi inte tala om, den är väldigt stor. Det är tur att Skype fins när man har ett  mindre hav emellan sig. På semestern blir det "Josse-time" i alla fall. Längtar!!

Sen har jag ju alla mina andra älskade vänner som jag oxå träffar alldeles för sällan för min smak. Men det blir tyvär så när man jobbar, vilket man ju behöver. Tack alla underbara för att ni förgyller mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Åh men hjärtat då! saknar dig massvis också och hoppas jag får se mkt av dig i sommar. Sara flyttar ju till oslo nu, så känner definitivt för att flytta tillbaka efter mitt resande till er godingar :D Tycker om dig katten!!

2010-06-12 @ 12:26:36
Postat av: Katarina

Va kul att Sara kom in!!! Det kändes som hon hade väldigt cool konst på G och ett bra motiv bakom.

Wieee va kul att du kanske flyttar tillbaka. Det hoppas jag. Men annars ses vi till typ helgen va? Johanna K ska ha midsommarfest=)och sen var det väl den där VG listan också. Va kul d va förra gången! fastän d spöregnade och vi inte fick ha paraply,haha=)



Massa kramar!!!

2010-06-12 @ 16:27:51
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0