Annars hade jag kanske råkat däcka i en buske...



Nu är jag hemma igen. Det som hann hända på vägen var att jag pratade lite med mina mamma. Tur det så jag kunde hålla mig vid liv. Kan säga att jag måste varit en fin syn. Hade ju tagit en allergitablett klockan 4 och den blir jag väldigt trött av. Såg ut som om jag var full, så mkt som jag vinglade runt.

Jag hann även somna på bussen och vaknade precis till när jag behövde gå av för att byta buss. Sen träffade jag min kollega och "Varuleveransmannen" och jag kunde inte annat än skratta åt situationen. 
Som tack för att jag åkte dit med nyckeln fick jag ta en taxi tillbaka. Jippi! Men var kanske tur det, annars vet jag inte om jag hade råkat däcka i någon buske;)

Nu ska jag soooova. Säng, säng, säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0