An Exception

I normala fall brukar jag inte gilla chick-litt böcker. Men denna fångade mitt intresse när jag läste baksidan. För normalt sett tycker jag de handlar om samma sak. En kvinna runt 30 år som är mitt i en kris i livet. Hon är lämnad av pojkvän/man , det går inget bra på jobbet och hon har det allmänt svårt, säkert jobbiga föräldrar som inte förstår henne också. Så efter många om och men träffar hon en underbar man och så blir det ett lyckligt slut. 

Denna boka har faktiskt en annorlunda vinkling, tjejen är mitt i en kris, det går dåligt på jobbet och hennes kille har gjort slut, MEN, hon har en person som hemsöker henne och i och med detta blir det mycket som blir annorlunda i hennes liv. Massa kul som händer. Mer säger jag inte, för jag rekommenderar att du läser den själv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0