Wednesday, Thursday, Friday and Saturday



Kollade in vad som händer på Blå i veckan. Oj ,oj oj vad mycket kul. Skulle vilja vara där onsdag, torsdag fredag och lördag
om jag fått bestämma. Självkart kan jag det, men behöver tyvärr välja ut "creme de la cremen". Eftersom mina pengar har försvunnit på ett spårlöst sätt. Buhu. 

Vill gärna ha med mig Dj Harvey och vet att vi antagligen blir att livat gäng som går på Chateau Fligh på torsdag. Vi får se=)
But I need to take some of my dresses to party though. Som jag brukar säga. You take the gods on a walk and the dresses to party=)
Skrev fel, menar "you take the dogs on a walk". Men detta blev coolare=)

Nu blev jag inspirerad!!
Dags att fixa till en låt kanske?



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 00:48:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0