Today


Idag har jag inte gjort så mkt, för dte har varit riktigt rått ute och regn hela dagen. På jobbet hade jag en toppendag. Hemma har jag inte gjort mkt. Mest suttit i telefon. Pratat med mamma, pappa , Björn och så ringde Josse också.
Ååå va kul det var!!
Var så härligt att prata med alla. 
Saknar dem allihop. Men det dröjer inte lång tid till jag får se alla av dem heller som tur är=)

Efter alla telefonsamtal har jag kollat upp min budget. Måste hålla mig innanför en tight ram för att inte slösa iväg "alla" pengar. Än så länge har det gått bra och jag ligger i fas så att säga. Bättre än jag trodde. Skönt det!

Nu ska jag ta en liten kokosbit och se lite på en "Marilyn Monroe film". Efter det blir det sängen och sömn. 
Hoppas alla får en underbar kväll och natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0