tjoho=)

Hade inget internet förä nu n så slänger upp det jag skulle skrivit igår nu istället…

 

Det är som om jag haft en minisemester idag. Kikade förbi Hege innan jag åkte hem och det var så skönt att bara slappa lite. Tycker det är så härlig att bara ses och inte behöva göra så mkt ibland.
Först gjorde vi en kaffedrink som var suuupergod, gillar inte kaffe egentligen men detta var grymt gott!
Vi slog oss ner på balkongen och lät solen värma oss. Det var så skönt där ute, mina muskler  slappnade av helt i värmen. Det var länge sedan jag varit så avslappnad. Det var verkligen som om jag laddade mina batterier. Vilket behövdes. Har varit alldeles för mkt uppe i varv det sista. Men idag har det lättat på det hela.

Sen gjorde vi egen pizza som blev supergod. Njöt av den och fick med mig lite hem så det blir min lunch imorgon. Tjoho=)
Mums ska det bli. Tur jag har lunch med mig till imorgon för Ica vid jobbet har stängt på grund av vattenläkage, eller är det på grund avnågot annat tro…?
Hur som helst har de stängt. Och det innebär ”egen-luch tvång” om man inte vill betala en förmögenhet

Ha d underbart nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0