Semestertider

Godmorgon! Sitter här och njuter ett frukt och grönsaksfat med ekologiska morötter, äpple och passionsfrukt. Mmm!
Sov faktiskt väldigt skönt inatt. Tjoho! Så är inte helt slut,hehe. 

Är väldigt tomt i Oslo nu för tiden. Är så många som är på semester. Miss U so much!!
Fast som tur är har jag kvar några av mina älsklingar i staden tack och lov.
Längtar lite till jag också ska ha semester. Blir spännande, min första semester=) Inte vet jag helt vad jag ska göra, men något kul ska det bli. Vill hänga lite på svenska västkusten och så ska jag hälsa på Josse i England. Sen får vi se=)

Funderar på att dra och vinsurfa någon stans också. 

Ha det toppen nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0