Praying for a Miracle

Kollade just över min ekonomi och det ser inte så bra ut inför semestern. Trodde att jag hade mer pengar än vad jag tänkt mig. Istället sitter jag här som en utfattig fattiglapp. Hoppas på en bra lön i juli så ska det nog gå ihop. Annars är jag körd och får leva på gröt och pasta ända till septemberlönen trillar in=(

Är inte kul när sånt här händer. Inte ett dugg. Men jag ska iaf till England som redan är bokad och till Liseberg som är ett krav. Sen blir det kusthäng på semestern. Och det kostar bara lite glass då och då och sallad eller så. 
Ja,ja. Vi får se vad som händer och sker. Jag ska inte tänka på det mer.

Ha d toppen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0