På`t igen

Det har varit en sjukt dålig dag för mig idag. En av de värsta i år helt klart. Dte beror mest på att jag är trött. Då blir allt värre för mig.
På jobbet var vi ett glatt gäng och där var det frid och fröjd. Men sen brakar det loss.
Först och främst har jag inte sovit mkt på två dagar då alltså...

Det som händer är:
Jag missar bussen fårn jobbet och får vänta 15 minuter
Missar tunnelbanan när jag väl kommit fram
Sen missar jag bussen från tunnelbanan
Sist men inte minst glömmer jag vattenflaskan på bussen -  och jag är suupertörstig


Allt detta på grund av att jag skulle handla mat - annars hade jag bara åkt rätt hem

Men det kommer mer...

Jag går in och handlar det jag ska ha och framme i kassan, vad tror ni händer?
Inga pengar!!! Har ju fört över nästan allt till ett annat konto nu. Och har glömt sätta in matpengar på detta kortert.
Så allt som hände var i onödan och då kunde jag inte annat än börja grina. Och inte lite heller,
Fast jag vet att det beror på stress, hunger och vattenbrist. Just då kändes det som om hela världne rasade ihop. Så farligt är det ju inte egentligen.


Fast jag är inte den som klagar länge. På vägen hem hittade jag en hallonbuske full av mogna hallon. Det var min lilla tröst. Älskar hallon, men har inte ätit det på över ett år så klart jag blev glad för det=)

Nä, hunger, törst och trötthet är ingen bra kombination. MEN Nu ska jag ta och börja om igen. För mat behöver jag. Eller vet du någon rätt som man kan göra på popcorn och ris??
Popcorn och ris kanske?,hehe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0