Man kan inte äta två kakor på en gång


Idag snackade jag med en kompis om vad som händer i helgen. Han kanske skulle på Oslo Live festivalen. Jag frågade om han skulle gå in eller bara tjuvkika från fortet som ligger ovanför. Men han skulle allt inta området.
"Va synd, för jag har inte ett enda litet korvöre kvar" sa jag, Tillade dock: "Fast va kul för dej".

Gissa vad som hände då? Jo, han skulle försöka fixa biljett till mig också=) Jaaaa!
Men jag vågar inte hoppas ifall det inte går o så...
Det han däremot kunde fixa var en biljett till Öyafestivalen. OMG!!! Det finns verkligen sjyssta människor i världen. Fast det är såå surt att jag bokade englansresan det datumet. Skit. Well, well. Man kan tydligen inte äta två kakor på en gång;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0