Little things changes your life



Ibland tänker jag på hur lite som krävs för att mitt liv skulle sett helt annorlunda ut. Små val här och där som kunnat ändra det helt.
Jag träffar så många människor hela tiden och tydligen verkar en hel del digga mig, vilket är därför jag får dessa möjligheter. 
Jag hade kunnat bo i Surfers Paradise - Australien, hänga med en konstnär och hans designervänner i Bali, åka jorden runt med en persons privat-jet och gå på creme de la creme partyn över hela världen.
Varför jag inte tagit några av dessa möjligheter?
För att jag har pojkvän. De flesta som velat bjuda med mig på sakerna är män, singlar. Och det hade nog inte varit så uppskattat.

Hade jag dock valt ett liv med någon av dem, alltså gjort ett endaste litet val annorlunda, hade mitt liv sett helt annorlunda ut. Jag gillar att leka med tanken. Men det jag gillar mest är att oavsett var jag befinner mig i världen, oavsett om jag lever i lyx eller på gränsen till fattig så är jag lycklig och mår bra i mig själv. Det väljer jag att vara varje dag. Och jag tror det är därför jag får många av mina möjligheter. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0