Lambada



Igår tänkte jag lägga till en låt på min mp3 som heter lambada. Istället för en låt råkade jag göra fel och fick istället hem en film från 1990 med samma namn. Kul slump ändå! Ska kolla in den någon dag. Vekar vara en ungdomsfilm med dans och fest. 
Någon som sett den? Inte för att jag tror det men iaf=)

Såhär står det om filmen:
Kevin Laird är lärare på en skola i Beverly Hills, men på kvällen dansar han loss och använder sin dans till att fånga elevernas respekt och för att få dem att lyssna på honom även i skolan. Men allt går inte enligt planerna. Plötsligt en dag kommer en elev på hans dubbelliv vilket hotar hans jobb och bra rykte. 

( Dock verkar det lite dubbeltydigt att han lever dubbelliv. Det står ju att han använder dansen för att få elevernas respekt. Så då vet de väl redan om att han är dansare, liksom.)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0