Innan Carina stack

Innan Carina åkte iväg till Nice passade vi på att njuta av Oslo. Det blev häng utanför psyksjukhus, ( vi tror det ligger ett där någonstans iaf med tanke på vilka människor som fans i närheten), vaxning, frisyr checkning och lush. 





Kanske inte det snyggaste mönstret - men coolt=)














psyksjukhuset, tror vi. som Carina bor granne med. Det finns en kul "spegelmann" där som går runt med två stora speglar och sätter dem lite var stans i närheten av huset.
What liksom=)




Vet inte om jag gillar att den här bilden är suddig eller inte.. hmmm.




Men outfitten gillar jag skarpt!!
Den får nog följa med till England!





Jag ska testa att göra något liknande någon dag! Supercool frisyr att inspireras av tycker jag=)




Japp, det var allt: Ha d toppen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0