Imorgon gäller det!

Imorgon gäller det. Då ska jag hjälpa till att heja fram en tysk vinst. Vet inte vad som hänt men jag har faktiskt gått o blivit lite fotbollsintresserad. Kan det ha att göra med att jag ofrivilligt lyssnar på Manchesters matcher varje gång de spelar tro? att jag liksom blir van med det. Har hört att man kan börja gilla något efte rca 8 gånger man gjort det.

Kankse är sant. För imorgon är det jag som gladeligen ska se en fotbollsmatch. Ska bli skötn att skrika och tjoa lite=)
Om du inte vet det redan så är det Tyskland- Spanien i semifinal som jag ska se. 
Can`t wait!

Heja Tyskland Heja Tyskland!!!"

Föresten, undrar du om varför jag valt att heja på Tyskland? Jo, Sverige är inte ens med, Norge är inte med, Danmark slog ut Sverige. Då blir det Tyskland helt enkelt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0