Helt slut men ingen sömn

Är helt slut men kan ändå inte sova. Går jag upp orkar jag inte ta ett enda steg så ligger i sängen för tillfället. Kommer bli att dra sig igenom dagen imorgon och sen rätt i säng. Nu är det dags att jag får in en bra rutin på sömnen. Det är svårt men jag vet att det går. 

Den kortsiktiga planen är kaffe imorgon. 
Men den långsiktiga planen är att inte hoppa fram och tillbaka med sovtiderna för mkt. Är väldigt lätt hänt när mina jobbtider varierar och jag går upp allt mellan kl halv sex och tio på dagen.
Nej, nu ska jag ta mig i kragen. Klockan elva ska bli min nya sovtid för alla vardagar. Får jag in den rytmen behöver jag inte bli stressad över att jag inte kan sova. Min kropp är nog gjord för en sådan rytm tror jag.

De dagar jag börjar sent kan jag träna innan jobbet och de dagar jag ska upp tidigt chillar jag innan istället. I`m sticking to that plan=)
Förhoppningsvis. Jag ska försöka iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0