Feels like everyone is on vacation but me

Det är som om hela världen är på semester utom jag. Jag ska ha min senare så det är inte det som är problemet, Men det är så toooomt att det ekar i stan efter massor av mina härliga vänner. Fick just ett sms från en kompis att han är i Egypten och dyker. Och jag som hade tänkt att vi skulle ses i helgen. Istället fick jag reda på ännu en som är bortrest alltså. (Jag vill också dyka föresten. Det är det allra bästa som finns.)

Snälla darlings kom tillbaka, ni gör mitt liv för fasiken=)

Fast som sagt, jag har fortfarande massor av underbara vänner kvar i Oslotown, men det betyder inte att man kan sakna de andra för det.

Massa kramar=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0