Biljetter till Manchester och Liverpool ska bokas

Ikväll gäller det. Nu är det dags att boka biljetter till resan. Liverpool och Manchester står på listan. Jag har ju blivit en total fotbollsgalning på senare tid så ska passa på att besöka dessa städer och gå på deras hemma matcher.
Näää, det ska jag inte.

Det är Josefin som föräras med ett besök. Saknar henne så och längtar till vi ses. Nu ska det äntligen bli av. Var ju i mars jag hälsade på sist. Ser fram emot höstshopping, mys i parker, härliga fester och klubbar att besöka pluss fika och massa annat mys. Vi får nog ta en chipstisdag också, det var alltför länge sedan. En chipstisdag är alltså att man äter chips på tisdagskvällen. Det kan verkligen förgylla den tristaste dag,haha. Mums;)
Fast det kommer inte vara en tårkig sekund ändå. 

Ååå, det är inte bara Josse jag saknar föresten, saknar även att inta en chailatte på Starbucks. Sista hade vi det grymt när vi gjorde det haha. Om ändå engelsmännen kunde svenska säger jag bara. Då hade de trillat av sina stolar på en gång och ögonen hade ploppat ut, samt att hakorna hade klistrat fast sig i golvet.

England, England here I come!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0