Yeah yeah yeahs på bio

När jag satt mig till rätta i biostolen och filmen började rulla kom jag på anledningen till varför jag blev intresserad av den från första början.

Yeah yeah yeahs. de gör musiken till filmen, väldigt annorlunda än vad det brukar låta från dem. Trots det lyckas de helt klart tycker jag!

 

Om filmen säger jag såhär att:

det är en otroligt basic handling, så om du gillar invecklade intriger är detta inget för dig. Men så rä det inte detta som är bärande för just denna produktion tycker jag.

Karaktärerna är snarare de som ar det viktiga. Bilbproduktionen är bedårande, landskapet likaså och ljuset går inteav för hackor! Med musiken drömmer jag mig bort till en annan värld. På detta sätt var denna film bättre än Avatar, som ju också är en fantasyaktig film.

 

Avatar är coolare, ger helt annan typ av upplevelse. Det är stort, mycket och mer igen. Om man som jag uppskattar enkelheten, renheten i en film gillar ni "Where the wild things are" bättre.

 

Avatar är en upplevelse för ögat, denna film en upplevelse för själen.

Jag njöt mig igenom hela filmen=)

 

 

 


Time to go to bed. Now.
Hugs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0