Vilken härlig dag=)

Idag har varit en riktigt härlig dag!

 

 

 

Sitter för tillfället och avnjuter en rödkurry-sopppa efter att ha spenderat en och en halv timma på gymmet.

Muuums är det!

 

 

 

På jobbet denna veckan har vi haft två praktikanter på utplassering som det heter i Norge.

Mari och Rikke heter de. Tvår superhärliga tjejer som är helt underbara. De är verkligen outgoing och riktigt bra på sina jobb redan efter fyra dagar! Wow! Själv hade jag nog inte kommit in i det så snabbt utan erfarenhet. Cred till dem ass`=)

 

 

 

 

 

 

 

Mari och Rikke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På väg till jobbet idag lyssnade jag föresten på min mp3 och började gapskratta mitt på bussen när de spelade Say( All I need) med One Republic. Det är inte för att låten är dålig, då skulle jag inte ha den på mp3n utan för ett minne jag har till den.

 

 

Se framför dig två killar från Bali, som står o sjunger för full hals så falskt de bara kan. Det går inte annat än att skratta då=) nedanför är en bild på en av dem, Coco, samt mig och Josse.

( Tycker det är okej att skratta åt folk så länge det är av kärlek och inte av elakhet)

 

 

 

( Tycker det är okej att skratta åt folk så länge det är av kärlek och inte av elakhet)

 

 

 

 

 

 

 

Ha det underbart nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-17 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0