Våfflor och Fest

Nu ska här lagas våfflor! Mums!

 

Så här ser jag alltid ut när jag lagar mat;)

Kom just hem från jobbet och ska fixa i ordning mig lite snabbt för att sedan åka till en fest med Johanna k. Ska bli så kul att va med henne och parta ikväll=) Resten av folket känner jag inte, men det är säkert en riktigt kul fest. Är heller aldrig fel att träffa nya folk!

 

 

Johanna k är helt klart en toppenvän som jag till 100procent kan lita på. Hon är en härlig tjej som man kan umgås med vid alla tillfällen. Ni vet, vissa folk festar man bara med, och vissa fikar man med osv.

Med Johanna kan jag dock göra allt under alla omständigheter. Glad att jag har så bra vänner=)

 

 

 

Btw, här är ett kort från hur vackert det är i Oslo at the moment.

Ha det toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0