Tara och Björn på Gymmet

Igår hände något historiskt. Jag stannade hemma och valde internet istället för en kväll på stan.

Stog påklädd och klar och skulle fixa håret då jag helt enkelt kände att jag orkar inte ikväll. Tanken på att vara hemma halv 6, som jag blir när jag tar nattbussen, var INTE lockande.

Så för första gången i mitt liv bangade jag en utekväll. Precis vad jag behövde!

 

 

 

 

Detta är bussen som inte lockade igår...

 

 

 

Istället hade jag sällskap av United States of Tara, en serie med regi av Steven Spielberg. Den handlar om en kärnfamilj i USA. Dock finns ett stort MEN med i bilden. Vilket gör att vanlig är det minsta ordet som passar in på dem. Mamman Tara, som spelas av Toni Colette, har grav personlighetsklyvning vilket göra att 3 alteregon kommer på besök då och då. Dessa är tonårtstjejen T, strikta hemmafrun Alice och Buck, en svettig kara kar vars intressen är porrfilm, tjejer och att slåss.

Rekommenderar serien varmt!

Efter det ringde Björn, min pojkvän.

Skönt att kunna ha tid att verkligen prata med honom. Har inte haft alls mycket tid för detta denna vecka.

Men igår så!

Vi har distansförhållande så tur att Skype fins.

Hade aldrig i livet tänkt ge mig in på det spåret igen, eftersom anledningen till varför mitt förra förhållande tog slut var just pga att vi bodde ifrån varandra.

 

Fast vad kan man göra när man träffar världens underbaraste person? Med Björn väger tiden vi ses helt klart upp tiden vi inte ses. Då är det värt ett försök. Han är helt enkelt perfekt i mina ögon. One in a Million.

 

 

 

Nu ska jag iväg till gymmet. God morgon på er alla!


Kommentarer
Postat av: Millan

Dina ögon är som safirer!

2010-01-17 @ 12:22:09
Postat av: Katarina

Tusen tack för komplimangen!

2010-01-17 @ 12:54:41
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0