Smått och gott

Är hemma ikväll för sov i princip inget inatt. Känner mig redan helt slut,hehe.

 

Trotts tröttheten hade jag en bra dag på jobbet tack vara mina härliga kollegor, Thea, Dionne och Hilde. Thea ska jag inte jobba med på ett tag för hon ska till NY. Vill också. Får banta ner mig till 40 kilo så kan jag gå som handbagage?!?

 

Funderar på vart jag ska ta vägen om jag får semester. Ska börja spara pengar till det oavsett.

Träffade en man idag som var helt frälst i Kuala Lumpur , Malaysia. Kanske värt ett besök, inte bara huvudstaden utan hela Malaysia? Kollade biljetter och det var MAX 8000kr tur/retur!!!

 

 

 

 

 

Över till nästa ämne.

Jag saknar Björn! Vi har inte hörts igår eller idag på Skype och det käns tomt, väldigt tomt. Han är nämligen hos sina föräldrar i helgen för Reimer, hans pappa fyller år.

Kvällen innan han åkte hade jag bara 10minuter hemma (efter att jag ätit mat till jag skulle iväg igen) så då blev det bara kort pratande. När jag väl var hemma igen hade han somnat. (Vilket inte är så konstigt om man studerar matte hela dagarna.)

 

Hade så gärna velat ringa honom nu. Får bli på söndag när han är i Karlstad igen. Längtar!

LÄngtar ännu mer till nästa helg vi ska ha i Göteborg. Ser fram emot det supermycket.

 

 

 


Björn och jag innan spelningen med Nouvelle Vague
Ha det toppen nu!

Kommentarer
Postat av: Millan

OMG vad fina ni är!!!

2010-01-31 @ 13:25:16
Postat av: josefin andersson

Sa fint kort alltsa! :) ni ser ju superkara ut och toppen tillsammans! ar det ett proffstaget kort eller? suuuper fin du ar i haret med nins! Pussi

2010-01-31 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0