Slimma mina utgifter!!

Denna vecka hade jag två dagar jag inte handlade. Jag tänkte över en del jag köpte men gjorde några inpulsinköp samt onödiga inköp också.

 

Onödigt:

Mat efter träning ute 59,-

Tidning                                                       49,-

Påsar i affären                                            2.5,-

socker                                                        22,-

köpt mat till jobb       36 + 6,-

chips                                                                                20,-

yoghurt till dipp                                           14,5,-

dipp                                                                                 7,-

 

 

summa 216,-

 

summa av alla mina utgifter tillsammans är 775.5

 

 

Allt onödigt ska jag skippa denna vecka som kommer .Får gälla fram till fredag klockan 5 för sen ska jag ha love- weekende med Björn och då bor vi på hotell och behöver äta ute m.m. Sen har jag tänkt göra nästa vecka med samma upplägg, allt onödigt ska bort! Får se hur det går. Blir en utmaning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0