Skor! Skor! Skor!

Jag längtar såå till det blir sommar eller varm vår så jag kan använda mina snygga skor!


Skrev för ett tag sen att jag inte köpt onödiga kläder under 2.5 år ca. Men skor har det gått ett par kronor till. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag jobbar i skobutik.
Sedan jag börjat på din sko kan jag medge att jag blivit ganska skogalen. Har aldrig varit det förut. Men får man skorna till inköpspris pluss moms så har man råd med några stycken...=)
Funderar på om jag ska lägga upp en bild på dem alla en dag...
Tills vidare får ni se detta masterpiece=)
Kan tillägga att de är mycket snyggare i verkligheten för ljuset blir inte bra i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0