Skidor med that 70`s show

Idag ska det bli skidåkning! Ska på tur som norrmännen kallar det med Johanna K. Vis ka bara vakna till lite först,haha.

 

 

Ska kolla med Ole, han jag hyr av, om han möjligtvis har någon skidvalla. Som den norrman han är borde det vara ett ganska säkert kort.

 

 

Först ska jag dock äta en rejäl frukost. det blir rroteiondrink med råa ägg, havre, soyamjölk, honung, och kakao.

Pluss en smothie med apelsin ,banan, ananas och linfröolja.

Muums!

 

Ska kolla på ett avsnitt av that 70`s show samtidigt. Blir lite nostalgisk då och tänker på när jag gick 8-9 på högstadiet. Då kom vi hem från skolan alla tjejer och kollade på det och drack oboy. Gott!

 

myspace.com      detta är mina frukostkompanjoner i väntan på Johanna K.
Ha det toppen nu!

Kommentarer
Postat av: Millan

haha, ja det kommer jag oxå ihåg. Ibland slog vi ju även till me chokladbollar...

2010-01-31 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0