Sälskapresa med mamma och pappa



Josse skulle vara med sin familj idag så därför tänkte jag att det ska jag också passa på att vara.


Åkte därför hem till mamma och pappa.  Här är jag på tåget påväg från Karlstad till Mellerud.


Va en kille på tåget som tyckte jag va jätterolig när jag tog kort på migsjälv,haha.













Tyckte detta kortet blev coolt, pga att jag glömde blixten.











































 









 


På tåget hittade jag en annons för att man skulle åka till Australien och söka lyckan efter opaler. Såhär såg den ut. Liknade lite de där tidningarna som Jehovas Vittnen delar ut tycker jag;)

 

Det går till såhär va:

Först letar man upp en yxhuggare, köper sig lite land och sen är det bara att börja hacka i berget.

 

 

 






Sen hittar du opalerna och blir riiik=)
















Och då kän du köpa ett såhär fint hus.Wow! =)


Fast jag tror jag skippar det... Dock var huggaren ganska snygg eller hur?












Kom hem till en riktig gammaldags myskväll som vi brukar ha på fredagar. Cola, chips och dipp och film. Muums;)








Pappa är nöjd.











Tusse också.




















Till film blev det Sällskapsresan. En riktig klassiker. Blev väldigt kul emellanåt och nostalgi. Brukar se denna film lite då och då. Den brunhåriga tjejen var min stilförebild när jag va liten. Tyckte hon var supersnygg i sina kläder.













Japp, filmen var riktigt kul. Det tyckte mamma också. Härlig bild!





Ha en toppenkväll nu!

Klem








Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej! Vilken göttig filmkväll! ja mamma såg ut att ha roligt!

2010-01-23 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0